Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice atosbank.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Etički kodeks

„Etički kodeks „ATOS BANK“ a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: Kodeks) sadrži osnovne etičke principe i pravila poslovnog ponašanja, koja su zasnovana na misiji i vrijednostima „ATOS BANK“ a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: Banka), osiguravajući iskren i fer odnos prema zaposlenima, klijentima, poslovnim partnerima, kao i usklađenost poslovanja sa zakonima, drugim propisima i internim aktima Banke. Kodeks je namijenjen svim zaposlenima Banke, bez obzira na to koje poslove obavljaju, uključujući i članove organa upravljanja Banke. Banka podržava i podstiče svoje zaposlene, ali i poslovne partnere i klijente, da slijede uspostavljene etičke standarde. Prilikom izbora svojih partnera, ugovornih strana i klijenata, Banka vodi računa o njihovoj dobroj reputaciji i intergritetu i o tome da ta lica poštuju i primenjuju standarde etičkog i poslovnog ponašanja koji su predviđeni Kodeksom.

Kodeks sadrži i ciljeve održivog poslovanja, koje Banka prepoznaje kao preduslov za postizanja globalnih društvenih, ekoloških i ekonomskih ciljeva i prelaska na novi, održiviji ekonomski model koji je moguć kroz “ESG” transformaciju.

“Etički kodeks za nas predstavlja odraz kulture i vrijednosti kojima smo posvećeni i u koje vjerujemo.”

IGOR JOVIČIĆ, predsjednik Uprave ATOS BANK a.d. Banja Luka

Etički kodeks ATOS BANK a.d. Banja Luka možete pronaći  OVDJE.

Trebate pomoć?