Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice atosbank.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Google Pay - Jednostavno i sigurno, u svakom trenutku!

Dodajte svoju platnu karticu u Google Wallet i plaćajte brzo i sigurno uz Google Pay.

ATOS BANK donosi Google Pay za jednostavno plaćanje i maksimalnu sigurnost!

  • Sve ATOS BANK platne kartice
  • Beskontaktno korišćenje na POS i ATM uređajima
  • Mogućnost dodavanja jedne ili više platnih kartica

    Zašto Google Pay?

    JEDNOSTAVNO

    • plaćanje u trenu
    • bez unošenja PIN-a kartice
    • otključajte ekran mobilnog uređaja i prislonite na POS uređaj - bez potrebe otvaranja dodatne aplikacije

    SIGURNO

    • mobilni uređaj ostaje u Vašim rukama
    • bez razmjenjivanja kartičnih podataka s trgovcem
    • za plaćanje Google Pay uslugom, potrebno je postaviti zaključavanje ekrana mobilnog uređaja - u slučaju da se ekran ne zaključava, Google Pay će ukloniti podatke digitalizovane kartice iz sigurnosnih razloga
    • Google Pay ne čuva podatke o kartici na mobilnom uređaju - u slučaju gubitka ili krađe mobilnog uređaja, pristup podacima nije moguć čak ni ako se uređaj otključa

    PRAKTIČNO

    • novac Vam je na raspolaganju čak i kada zaboravite novčanik
    • Google Pay je prihvaćen na svim prodajnim mjestima koja nude beskontakno plaćanje bez naknade za korištenje Google Pay usluga

    Šta je potrebno za korišćenje Google Pay usluge?

    Digitalni novčanik moguće je koristiti na uređajima sa Android OS (verzija 7.0 i noviji), FitBit satovima i Wear OS (verzija 3.0 i noviji), koji podržavaju NFC tehnologiju.

    Posjedovanje platne kartice ATOS BANK a.d. Banja Luka

    Pored navedenog, iz sigurnosnih razloga neophodno je da korisnik uključi zaštitu/zaključavanje ekrana (Face ID, otisak prsta, lozinka i sl.) u suprotnom neće moći da koristi usluge digitalnog novčanika.

    1

    Instalacija Google Wallet aplikacije sa Google trgovine: Google Wallet

    Google Pay aplikacija podešena kao zadana usluga plaćanja: Podešavanja mobilnog uređaja > NFC i beskontaktno plaćanje > Plaćanje bez kontakta – Google Pay

    2

    Za dodavanje platne kartice u digitalni novčanik, potrebno je izabrati opciju “Dodajte u novčanik”, a nakon toga opciju “Platna kartica”.

    3

    Unose se podaci o platnoj kartici, kao i kontakt podaci korisnika kartice (ime i prezime, adresa, broj mobilnog telefona prijavljenog u Banci).

    4

    Nakon unosa svih podataka, potrebno je prihvatiti Opšte uslove korišćenja platnih kartica u digitalnom obliku.

    Preporučujemo da se prihvate Obavještenja za Google Wallet, kako biste primili notifikaciju nakon svake izvršene transakcije plaćanja putem Google Pay usluge (Postavke mobilnog uređaja > Aplikacije > Google Wallet > Obavještenja - Dozvoli obavještenja).

    5

    Za dalju autentifikaciju neophodno je izabrati opciju isporuke lozinke putem SMS-a, nakon čega će Banka isporučiti lozinku na broj mobilnog telefona registrovanog u Banci.

    6

    Unosi se lozinka, nakon čega je kartica digitalizovana u GPay i spremna za korišćenje (plaćanje na POS terminalima, podizanje gotovine na bankomatu, plaćanje na internetu kod trgovaca koji su omogućili prihvat GPay).

    7

    Za uspješno obavljanje transakcija sa GPay digitalnim novčanikom, potrebno je da korisnici koji na svom uređaju imaju instaliran neki drugi digitalni novčanik, izvrše izmjenu primarnog načina plaćanja, odnosno da se Google Pay izabere primarno za plaćanje.

    U Postavkama uređaja, u dijelu koji se odnosi na veze i beskontaktna plaćanja, potrebno je odabrati Google Pay kao zadano/primarno plaćanje.

    Česta pitanja i odgovori – FAQ

    Ugovaranje Google Pay™ usluga?

    Klijenti Banke, korisnici platnih kartica uslugu mogu koristiti preuzimanjem Google Wallet™ aplikacije sa Google Play trgovine, te nisu u obavezi da dolaze u Banku i podnose zahtjev za korišćenje usluge.

    Uslovi korišćenja?

    Korisnici platnih kartica mogu koristiti Google Pay™ uslugu na Android uređajima (verzija 7.0 i noviji) i Wear OS (verzija 2.0 i noviji) koji podržavaju NFC tehnologiju (Near Field Communication).

    Aktivacija Google Pay?

    Za aktivaciju usluge neophodno je da korisnik kartice aktivira bezbjednosne elemente za pristup mobilnom uređaju (npr. lozinka, otisak prsta). Google Wallet™ se preuzima sa Google Play prodavnice. Nakon instalacije potrebno je unijeti podatke platne kartice, kao i kontakt podatke korisnika. Korisnik prihvaća uslove korišćenja, te bira isporuku jednokratne lozinke putem SMS-a na broj telefona koji je prijavljen Banci. Banka vrši isporuku jednokratne lozinke putem SMS-a, koju je potrebno unijeti u aplikaciju, nakon čega je kartica digitalizovana u novčaniku i spremna za korišćenje. Za aktivaciju usluge neophodno je da korisnik kartice aktivira bezbjednosne elemente za pristup mobilnom uređaju (npr. lozinka, otisak prsta). Ukoliko Banci nije prijavljen ažuran broj mobilnog telefona, aktivacija ne može biti uspješna, odnosno potrebno je da korisnik posjeti poslovnicu Banke u cilju ažuriranja broja telefona.

    Koje kartice se mogu koristiti u Google Pay?

    Sve platne kartice ATOS BANK a.d. Banja Luka se mogu digitalizovati u digitalnom novčaniku.

    Beskontaktno plaćanje je jednostavan, brz i siguran način plaćanja roba i usluga. Dovoljno je da svoju karticu prislonite na uređaj koji podržava ovakvu vrstu plaćanja i u slučaju da se radi o transakciji iznosa do 60 KM, transakcija je obavljena. Kod transakcija iznosa iznad 60 KM potrebno je unijeti PIN broj.* Plaćanje na ovaj način možete obaviti na svim terminalima u zemlji i svijetu koji su posebno označeni, dok na ostalim mjestima Vašu Mastercard Standard karticu možete koristiti na uobičajen način.

    Kako izvršiti transakciju sa Google Pay?

    Za uspješno obavljanje transakcije neophodni uslovi su:

    • Aktivna opcija zaštite ekrana (uređaji koji nemaju podešeno zaključavanje ekrana sa bezbjednosnim elementom ne mogu se koristiti za obavljanje transakcije)
    • Uključena NFC opcija na uređaju
    • U postavkama uređaja, u dijelu NFC i beskontaktna plaćanja izabrati Google Pay™ kao zadano plaćanje

    Za plaćanja na POS terminalima, potrebno je otključati ekran uređaja (telefon, sat) i isti prisloniti na POS terminal. Na ekranu uređaja će biti prikazana informacija da je plaćanje registrovano uz audio signal. Za podizanje gotovine na bankomatu, potrebno je otključati ekran uređaja i isti prisloniti na oznaku za beskontaktni prihvat kartica. Za obavljanje transakcije na bankomatu pored otključavanja ekrana uređaja potrebno je unijeti i validan PIN kod kartice na ekranu bankomata. Google Pay™ je moguće koristiti na bankomatima koji imaju opciju beskontaktnog prihvata, a isti je označen simbolom Google Pay™ je moguće koristiti za plaćanje na internetu kod trgovaca koji su implementirali prihvat ovog načina plaćanja. Na internet stranicama trgovaca u dijelu načini plaćanja, ukoliko podržavaju Google Pay™ je isto navedeno u vidu oznake.

    Naknada za korišćenje Google Pay?

    ATOS Banka ne naplaćuje naknadu za vođenje usluge digitalnog novčanika. Za korišćenje platnih kartica, Banka naplaćuje naknade definisane Tarifama naknada, te digitalizacija kartica ne utiče na primjenu istih.

    Kartice se ne vide u digitalnom novčaniku

    Potrebno je provjeriti da li je aktivna zaštita ekrana uređaja.

    Pregled plaćanja putem Google Pay

    Za svaku digitalizovanu karticu generiše se prikaz obavljenih transakcija, od mometa njenog dodavanja u GooglePay™. Ukoliko se kartica ukloni/obriše sa aplikacije pregled transakcija više neće biti dostupan. Ponovnim dodavanjem kartice za plaćanje sa Google Pay™, vršiće se prikaz transakcija obavljenih od momenta ponovnog dodavanja Kartice.

    Obavještenja o plaćanjima?

    Pored uvida u pregled transakcija u aplikaciji, preporuka je da korisnik na uređaju uključi opciju za obavještenja o obavljenim transakcijama, na način da u postavkama uređaja, u dijelu Aplikacije, za aplikaciju Google Wallet™ izabere opciju Dozvoli obavještenja. Nakon izbora navedene opcije za svaku obavljenu transakciju korisniku će se prikazati obavještenje u vidu notifikacije na početnom ekranu uređaja.

    Sigurnost?

    Potrebno je voditi računa o ličnim i kartičnim podacima. Aplikacije treba koristiti isključivo na ličnom uređaju korisnika sa aktiviranom zaštitom ekrana. Povjerljive podatke sa kartica, računa, lozinki ne treba dijeliti sa drugima. Banka nikada neće tražiti od korisnika da saopšti broj kartice koju koristi, PIN kod, lozinke za aktivaciju servisa i sl. Lozinka za aktivaciju GPay se dostavlja putem SMS poruke isključivo korisniku platne kartice, koji istu unosi u aplikaciju na svom uređaju. Lozinka se ne smije dostavljati drugim licima, niti unositi na druga mjesta, kao što je to određena internet stranica za prodaju robe i slično. Ukoliko korisnik sumnja da drugo lice posjeduje kartične podatke, lozinke ili sumnja na mogućnost zlozpotrebe, bez odlaganja treba da kontaktira Banku.

    Prijava gubitka ili krađe?

    U slučaju da dođe do gubitka ili krađe uređaja na kojem je instaliran Google Pay, potrebno je bez odlaganja obavjestiti Banku na brojeve telefona

    • 0800 59 999 za pozive iz Bosne i Hercegovine
    • ili +387 51 492350 za pozive upućene iz inostranstva

    ili u poslovnici Banke, kako bi Banka izvršila blokadu platnih kartica. Pored navedenog, preporuka je da korisnik na Google nalogu koji koristi izabere opciju Pronađi moj uređaj koja pruža mogućnost da korisnik zaključa uređaj ili obriše podatke sa istog.

    Za vaše svakodnevno, brzo i sigurno plaćanje - Google Pay i ATOS BANK platne kartice!

    Trebate pomoć?