Etički kodeks
„Etički kodeks „ATOS BANK“ a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: Kodeks) sadrži osnovne etičke principe i pravila poslovnog ponašanja, koja su zasnovana na misiji i vrijednostima „ATOS BANK“ a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: Banka), osiguravajući iskren i fer odnos prema zaposlenima, klijentima, poslovnim partnerima, kao i usklađenost poslovanja sa zakonima, drugim propisima i internim aktima Banke. Kodeks je namijenjen svim zaposlenima Banke, bez obzira na to koje poslove obavljaju, uključujući i članove organa upravljanja Banke. Banka podržava i podstiče svoje zaposlene, ali i poslovne partnere i klijente, da slijede uspostavljene etičke standarde. Prilikom izbora svojih partnera, ugovornih strana i klijenata, Banka vodi računa o njihovoj dobroj reputaciji i intergritetu i o tome da ta lica poštuju i primenjuju standarde etičkog i poslovnog ponašanja koji su predviđeni Kodeksom.
Kodeks sadrži i ciljeve održivog poslovanja, koje Banka prepoznaje kao preduslov za postizanja globalnih društvenih, ekoloških i ekonomskih ciljeva i prelaska na novi, održiviji ekonomski model koji je moguć kroz “ESG” transformaciju.
“Etički kodeks za nas predstavlja odraz kulture i vrijednosti kojima smo posvećeni i u koje vjerujemo.”
IGOR JOVIČIĆ, predsjednik Uprave ATOS BANK a.d. Banja Luka
Etički kodeks ATOS BANK a.d. Banja Luka možete pronaći OVDJE.