Prigovori
Obavještenje o podnošenju prigovora
ATOS BANK a.d. Banja Luka nastoji da svojim klijentima pruži vrhunsku uslugu i na najbolji način odgovori njihovim potrebama i očekivanjima. Povratna informacija od naših klijenata, pomaže nam da bolje razumijemo njihove potrebe i time poboljšamo naše proizvode i usluge.
Ukoliko smatrate da nismo ispunili Vaša očekivanja, molimo Vas da nas kontaktirate. Mi ćemo cijeniti Vašu povratnu informaciju i ozbiljno razmotriti Vaše komentare i prigovore
Ukoliko imate primjedbi na poslovni odnos sa Bankom, odnosno ukoliko ste nezadovoljni proizvodima i uslugama koje Banka nudi, predlažemo da spornu situaciju pokušate najprije riješiti u direktnom usmenom obraćanju zaposlenima u Banci. U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti rješena na obostrano zadovoljstvo.
Prigovore na kvalitet naših proizvoda i usluga, možete dostaviti usmeno (usmenim obraćanjem svom ličnom bankaru/savjetniku za preduzeća, kao i bilo kojem licu zaposlenom u Banci).
Ako ni nakon razgovora sa zaposlenima u Banci, sporna situacija nije riješena, molimo podnesite pisani prigovor na jedan od navedenih načina :
-
Putem e-maila na adresu : [email protected]
-
poštom na adresu: ATOS BANK a.d. Banjaluka, Jevrejska 71, 78000 Banjaluka
-
ličnom dostavom u poslovnicu Banke
Pisani prigovor treba da sadrži osnovne podatke o podnosiocu prigovora, kao i opis spornog odnosa između klijenta i Banke, kao i podatke o adresi na koju će Banka poslati odgovor.
Po prijemu pisanog prigovora, dostavićemo Vam potvrdu o prijemu istog.
Trudićemo se odgovoriti na Vaš prigovor u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora.
Ukoliko niste zadovoljni odgovorom koji Vam je dostavila Banka, možete se obratiti Agenciji za bankarstvo Republike Srpske ili Ombudsmanu za bankarski sistem, na adresi Vladike Platona 1/A, Banjaluka, dostavljenjem pisanog prigovora.