Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice atosbank.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

ATOS BANK organizovala interaktivnu kampanju na temu zaštite podataka klijenata

22.04.2024. Novosti

ATOS BANK je protekle sedmice organizovala interaktivnu kampanju na temu zaštite podataka klijenata koja je održana u centru Banjaluke. 

Ova kampanja organizovana je sa ciljem podizanja svijesti o zaštiti ličnih podataka u okviru bankarskog poslovanja, te Banka na ovaj način želi da podigne svijest građana i klijenata o istom. Edukacija na ovu temu je veoma bitna te smo iz tog razloga htjeli da interaktivnom kampanjom provjerimo znanje naših sugrađana, kroz interaktivni kviz u okviru kojeg su prolaznici mogli provjeriti svoje znanje na ovu temu, a za one koji su tačno odgovorili na pitanja Banka je obezbijedila simbolične poklone. 

„Kao društveno odgovorna finansijska institucija koja je posvećena sigurnosti i bezbjednosti naših klijenata, ovom kampanjom smo željeli podići svijest o važnosti zaštite podataka u digitalnom dobu, a kroz interaktivni kviz pozvali smo i širu javnost da se pridruži u edukativnim aktivnostima koje su im sigurno pomogle da bolje razumiju kako zaštititi svoje lične podatke na internetu. Naš cilj je da pružimo korisne informacije i alate koji će pomoći ljudima da ojačaju svoju digitalnu sigurnost i sačuvaju svoje privatne podatke od potencijalnih prijetnji. Sigurni smo da je edukacija ključna u borbi protiv cyber kriminala i da zajedno sa ovakvim i sličnim kampanjama možemo stvoriti sigurnije online okruženje za sve.“ izjavili su ovim povodom iz Službe marketinga i komunikacija ATOS BANK. 

Bezbjednost i zaštita klijenata je jedno od osnovnih načela ATOS Banke, koja se kontinuiranim naporima trudi da zaštitu podataka klijenata podigne na nivo strateške funkcije.

 

Trebate pomoć?