ATOS BANK organizovala interaktivnu kampanju na temu zaštite podataka klijenata
22.04.2024. Press izdanja
ATOS BANK je protekle sedmice organizovala interaktivnu kampanju na temu zaštite podataka klijenata koja je održana u centru Banjaluke.
Ova kampanja organizovana je sa ciljem podizanja svijesti o zaštiti ličnih podataka u okviru bankarskog poslovanja, te Banka na ovaj način želi da podigne svijest građana i klijenata o istom. Edukacija na ovu temu je veoma bitna te smo iz tog razloga htjeli da interaktivnom kampanjom provjerimo znanje naših sugrađana, kroz interaktivni kviz u okviru kojeg su prolaznici mogli provjeriti svoje znanje na ovu temu, a za one koji su tačno odgovorili na pitanja Banka je obezbijedila simbolične poklone.
„Kao društveno odgovorna finansijska institucija koja je posvećena sigurnosti i bezbjednosti naših klijenata, ovom kampanjom smo željeli podići svijest o važnosti zaštite podataka u digitalnom dobu, a kroz interaktivni kviz pozvali smo i širu javnost da se pridruži u edukativnim aktivnostima koje su im sigurno pomogle da bolje razumiju kako zaštititi svoje lične podatke na internetu. Naš cilj je da pružimo korisne informacije i alate koji će pomoći ljudima da ojačaju svoju digitalnu sigurnost i sačuvaju svoje privatne podatke od potencijalnih prijetnji. Sigurni smo da je edukacija ključna u borbi protiv cyber kriminala i da zajedno sa ovakvim i sličnim kampanjama možemo stvoriti sigurnije online okruženje za sve.“ izjavili su ovim povodom iz Službe marketinga i komunikacija ATOS BANK.
Bezbjednost i zaštita klijenata je jedno od osnovnih načela ATOS Banke, koja se kontinuiranim naporima trudi da zaštitu podataka klijenata podigne na nivo strateške funkcije.