Bezbjednost i zaštita klijenata nam je na prvom mjestu!
20.02.2024. Novosti
Poštovani klijenti,
Bezbjednost i zaštita klijenata je jedno od osnovnih načela ATOS Banke, koja se kontinuiranim naporima trudi da zaštitu podataka klijenata podigne na nivo strateške funkcije.
Iz tog razloga i na ovaj način želimo da radimo na podizanju svijesti o sigurnosti klijenata i njihovih podataka, te da vas još jedno podsjetimo da vodite računa o bezbjednosti svojih podataka.
Naime, dostavljanjem svojih ličnih podataka izlažete se krađi identiteta i zloupotrebi od strane kriminalnih lica i grupa.
- Banka vam nikada neće poslati mail, sms, WhatsApp ili Viber poruku gdje će od vas tražiti da unesete broj kartice i CVV kod, broj računa, korisničko ime, lozinku ili neki drugi lični podatak.
- Prevare se dešavaju i putem telefonskih poziva, pa budite oprezni prilikom komunikacije. Banka vam ni na ovaj način neće tražiti finansijske niti lične podatke.
- Obezbijedite da banka u svakom trenutku ima vaše ažurne kontakt podatke i redovno provjeravajte izvode.
- Za online bankarstvo uvijek birajte jake lozinke i redovno ih mijenjajte.
- Veoma često se pokušaji prevare zasnivaju na stvaranju osjećaja hitnosti da nešto brzo uradite. Zastanite i razmislite da li je zaista poziv/mail/poruka stvarna.
- Budite oprezni prilikom online kupovine, posebno ako neke ponude djeluju previše dobro da bi bile istinite. Uvek provjerite prodavca/web sajt/aplikaciju prije kupovine
Na osnovu svega iznesenog, još jednom napominjemo da od svojih klijenata ATOS BANK a.d. Banja Luka nikada nije i neće tražiti pristupne podatke, podatke o računima, kartičnim podacima, niti bilo kakve lične podatke, elektronskom poštom, telefonom, SMS porukama i sličnim kanalima.
Još jednom vas podsjećamo da ne otkrivate vase lične podatke, te da nas u slučaju prijema poruke sumnjivog sadržaja, obavijestite na mejl [email protected] ili na broj našeg Kontakt centra: 0800 59 999.
Vaša ATOS BANK a.d. Banja Luka