Obavještenje za korisnike trajnih naloga za plaćanje računa utrošene električne energije

26.04.2021. Novosti

Poštovani klijenti, 

Sberbank a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: „Banka“) će sa danom 30.04.2021. godine otkazati trajne naloge klijenata na osnovu kojeg su ovlastili Banku da, na u njemu naznačen račun, vrše plaćanje za utrošenu električnu energiju.

 Otkazivanje gore navedenog trajnog naloga je posljedica toga što:

  • je Banka od strane Mješovitog holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske“ Matično preduzeće a.d. Trebinje (u daljem tekstu: „ERS“) obavještena da se sa aprilom 2021. godine u Republici Srpskoj mjenjaju brojevi računa (i primaoci sredstava) na koje se vrše plaćanja za utrošenu električnu energiju, i to na način da će potrošači električne energije biti obavezni da fakture za električnu energiju (koje će se izdavati za april 2021. godine i nadalje) izmiruju na račune ERS-a (a ne, kao što je do sada bio slučaj, na račune pet različitih distributivnih preduzeća);
  • je u gore navedenom trajnom nalogu kao račun na koji se vrši plaćanje za utrošenu električnu energiju naveden račun jednog od pet distributivnih preduzeća, te Banka nije u mogućnosti da na osnovu takvog naloga vrši plaćanja na račun ERS-a;
  • bi neotkazivanje gore navedenog trajnog naloga moglo dovesti do toga da Banka i nakon aprila 2021. godine tereti račun klijenta za troškove utrošene električne energije a da ta sredstva idu na pogrešan račun, što bi klijentima koji su sa Bankom ugovorili trajni nalog najvjerovatnije nametnulo dodatne obaveze (npr. dodatna komunikacija sa distributivnim preduzećem i/ili ERS-om oko doznačavanja sredstava koja su pogrešno uplaćena na račun distributivnog preduzeća). 

Ujedno pozivamo klijente koji i nakon aprila 2021. godine žele utrošenu električnu energiju plaćati putem trajnog naloga, da se obrate najbližoj poslovnici Banke i ugovore novi trajni nalog sa instrukcijama za plaćanje na odgovarajući novi račun ERS-a. 

Vjerujemo da ste o ovoj promjeni prethodnih dana obavješteni i preko sredstava javnog informisanja, te se nadamo da razumijete da je ovaj postupak Banke usmjeren na zaštitu interesa klijenata Banke i izbjegavanje terećenja računa klijenata koji su sa Bankom ugovorili gore navedeni trajni nalog i isplatama na pogrešan račun (tj. račun distributivnog preduzeća).

 

Vaša Sberbank a.d. Banja Luka

 

 

Trebate pomoć?