Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice atosbank.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Sberbank Banja Luka prvi izbor klijenata u 2019. godini

Kompanija za istraživanje tržišta i marketing consulting Valicon doo Sarajevo, objavila je rezultate istraživanja u kome su prikazane pozicije brendova kao i trendova na bankarskom tržištu Republike Srpske.

U prvoj polovini 2019. godine, Sberbank Banja Luka ostvarila je izvanredne rezultate, te je prepoznata kao prva banka u Republici Srpskoj koju klijenti najčešće preporučuju drugima. NPS ( Net promoter Score) indeks je porastao sa 13 na 26, odnosno 13 indeksnih bodova više nego prethodne godine.

Rezultati istraživanja kompanije Valicon ukazuju da je Sberbank Banja Luka zabilježila najveći rast u odnosu na prethodne godine , kada govorimo o snazi brenda. Time je potvrđeno da, uprkos velikoj konkurenciji koja je prisutna na tržištu, iz godine u godinu svijest o Sberbank brendu stalno raste.

Sberbank prema prepoznatljivosti promotivnog nastupa na tržištu (reklamiranja) zauzima drugo mjesto. Svojim reklamnim kampanjama i pažljivo biranim medijskim kanalima podstiče kod klijenata pozitivne reakcije i prijateljske emocije. Takođe, Sberbank Banja Luka se može pohvaliti sa pozicijom trećeg mjesta po broju ukupnih korisnika bankarskih proizvoda i usluga (32%, od toga 15 % su primarni korisnici).

“Ponosni smo na to što smo na tržištu prepoznati kao banka koju klijenti rado preporučuju. Ovo istraživanje pokazalo je da su povjerenje, kvalitet usluge i odnos prema klijentima ključni za snažnu tržišnu poziciju koju zauzimamo među vodećim bankama u Republici Srpskoj.“ izjavila je Biljana Ševa, rukovodilac Službe marketinga i komunikacija Sberbank Banja Luka. Ona je naglasila da će Sberbank Banja Luka nastaviti da unapređuje svoje proizvode i usluge sa ciljem povećanja zadovoljstva klijenata.

 

Trebate pomoć?