Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice atosbank.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Automatska mjenjačnica ATOS banke jedinstveno rješenje na tržištu

ATOS BANK a.d. Banja Luka godinama kontinuirano radi na unapređenju usluga prema klijentima, te se na ovaj način postavila kao lider u samoj digitalizaciji i modernizaciji poslovanja. Samouslužne zone su od 2019. godine postavljene u poslovnicama naše Banke, kao i na izdvojenim lokacijama, te osim bankomata i uređaja za polog gotovine, raspolažu i sa Digitalnim šalterom, a odnedavno i sa automatskom mjenjačnicom.

Novina u Samouslužnoj zoni je upravo Automatska mjenjačnica kao jedinstveno rješenje na tržištu za kupovinu i prodaju valuta.

„Putem digitalizovanih kanala u našim Samouslužnim zonama, klijentima želimo omogućiti lakše i jednostavnije korišćenje naših usluga u svakom trenutku, na svakom mjestu, i bez dodatnih troškova i to 24 časa dnevno. Veliki broj naših klijenata ima potrebu za efikasnom i brzom uslugom, a moderan i ubrzan način života, kao i tehnološki razvoj, izuzetno utiču na razvoj bankarskog poslovanja. Shodno tome, sigurni smo da su klijenti uvidjeli prednosti korištenja digitalnih kanala, te da su prepoznali benefite kao što su ušteda vremena i novca kao i brzina obavljanja usluge. Zahvaljujući implementaciji automatske mjenjačnice u samouslužnoj zoni upotpunili smo usluge vezane za gotov novac koje pružamo našim klijentima. Time smo zaokružili paletu usluga koje pružamo klijentima kada uđu u 24 satnu zonu na način da osim što mogu podići i položiti novac, sada mogu da uz automatsku mjenjačnicu ove usluge kombinuju uz druge valute. Pored prodaje 8 najatraktivnijih i najčešćih valuta u regiji (EUR, RSD, USD, CHF, GBP, SEK, AUD, CAD) naši klijenti takođe mogu da kupe jednu od valuta koje nudimo na našoj automatskoj mjenjačnici. U ovom trenutku to su srbijanski dinari i evro, ali u planu je i proširenje ponude na još nekoliko valuta. Automatska mjenjačnica proširuje značenje termina „naš klijent“ na svaku osobu koja uđe u našu 24 satnu zonu, jer da bi koristili ovaj uređaj ne moraju imati otvoren račun u ATOS BANK a.d. Banja Luka“ izjavio je ovim povodom Tihomir Knežević, rukovodilac Sektora Digitalno i kartično bankarstvo.

Pored sigurnosnih i tehnoloških unapređenja na bankomatima, promjene su vidljive i kroz personalizovaniji pristup klijentima, korisnicima usluga na bankomatima, kroz automatsko slanje mejla o transakciji na mejl adresu korisnika.

Set usluga na digitalnim šalterima je proširen mogućnošću plaćanja računa i za klijente drugih banaka. Uređaje za polog gotovine, osim pravnih lica, od sada mogu koristiti i fizička lica, te položiti sredstva na svoje račune u Banci.

 

Trebate pomoć?