Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice atosbank.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Trend rasta povjerenja klijenata u Sberbank a.d. Banja Luka

Sberbank a.d. Banja Luka je dobila najviše ocjene u segmentima rasta svijesti o brendu, u oblasti uvođenja inovativnih tržišnih rješenja i za trend rasta povjerenja klijenata u njen ugled i poslovanje.

Sberbank a.d. Banja Luka je zadovoljna izvanrednim rezultatima koje je dobila u okviru istraživanja poslovanja banaka sa stanovništvom, koje je provela Agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja - GfK za 2015. godinu.

GfK analiza je rangirala odnos klijenata prema bankama kroz njihovu svijest o brendu, korišćenja proizvoda i usluga, odnos klijenata i banke, te navika i ponašanja klijenata među stanovništvom čija je starosna dob od 15 do 79 godina, a koje živi na teritoriji Republike Srpske. GfK istraživanje je dalo najviše ocjene Sberbank a.d. Banja Luka u segmentima rasta svijesti o brendu banke, u oblasti uvođenja inovativnih tržišnih rješenja i za trend rasta povjerenja u poslovanje banke.

Sandro Mihajlović, Izvršni direktor Sberbank a.d. Banja Luka istakao je da su u ovoj banci posebno zadovoljni zbog činjenice da je Sberbank brend za samo tri godine tržišnog postojanja na ovim prostorima među stanovništvom zabilježio veliki rast. “Svjesnost o brendu na kraju 2015. godine je bila za 180% veća u odnosu na kraj 2013. godine. Ovo pokazuje da je i više nego očito da naš kreativni koncept, koji se zasniva na prijateljskoj i kućnoj atmosferi pozitivno prihvaćen od strane tržišta što nam je omogućilo da značajno unaprijedimo svoju prepoznatljivost u odnosu na druge banke”, rekao je Mihajlović.

GfK analiza je potvrdila da Sberbank a.d. Banja Luka bilježi veoma visok ugled i stepen povjerenja među klijentima. “Možemo se pohvaliti da smo samo u 2015. dobili povjerenje skoro 20.000 novih klijenata, a visok nivo povjerenja u banku se takođe ogleda i u trendu rasta štednje građana, koji je dva puta veći od prosjeka sektora”, rekao je Mihajlović.

Ipak, za Sberbank a.d. Banja Luka je jedan od najpozitivnijih pokazatelja ovog istraživanja rezultat ostvaren u segmentu inovativnosti u okviru kojeg je banka prepoznata kao institucija koja neprekidno osluškuje potrebe klijenata i kroz uvođenje noviteta nastoji udovoljiti potrebama klijenata. “Koliko u segmentu uvođenja inovacija prednjačimo dovoljno govori činjenica da smo prva banka sa sjedištem u Republici Srpskoj koja je uvela mobilno bankarstvo i mogućnost beskontaktnog plaćanja na POS terminalima. Tokom prošle godine smo u potpunosti redizajnirali našu web stranicu prateći posljednje svjetske trendove što je značajno olakšalo pristup svim informacijama o proizvodima i uslugama”, rekao je Mihajlović.

Za Sberbank a.d. Banja Luka je od velikog značaja i to što ju je GfK tržišno istraživanje između ostalog prepoznalo kao modernu banku, sa profesionalnim zaposlenima, te banku koja se preporučuje prijateljima/poznanicima.

“Zahvalio bih svima na ukazanom povjerenju ali i poručio da ćemo nastaviti da se i dalje razvijamo i usavršavamo, kako bi našim klijentima pružili najbolji mogući servis, ali i paletu proizvoda koja će odgovoriti na sve njihove finansijske potrebe”, rekao je Mihajlović.

 

Trebate pomoć?